Popular Posts!

LEVIS JEAN SHOP!

Thursday, December 21, 2017

楊小曼 - 你永遠都不懂 ~ Yang Xiaoman - you never know

楊小曼 你永遠都不懂

Rap:冷漠
出品人:冷漠

跟着音乐的节奏(滴答滴答滴答答)
忘乎所以地摇头(滴答滴答滴答答)
跳着诱人的舞步(滴答滴答滴答答)
感受着短暂的温柔
你拉住我的双手 想让我跟你走
可你现在才回头 我已不能够接受
请放开我的双手 我也有我的自由
不想再听你说什么:No no no!
你永远都不懂 你伤我有多痛
脸上再没有了往日的笑容
你永远都不懂 我为何会放纵
不想再看到你那张那张虚伪的面孔
Rap:噢!亲爱的看到你这样的难过
我知道这一切都是我的错
我不值得不值得你这样为我
你已经惩罚了我让我不知所措
再给我一次机会让我努力去做
因为你对我的爱现在已经让我懂得
如果 我说是如果还是让你难过
你的放纵你的堕落对我就是最残忍的
跟着音乐的节奏(滴答滴答滴答答)
忘乎所以地摇头(滴答滴答滴答答)
跳着诱人的舞步(滴答滴答滴答答)
感受着短暂的温柔
你拉住我的双手 想让我跟你走
可你现在才回头 我已不能够接受
请放开我的双手 我也有我的自由
不想再听你说什么:No no no!
你永远都不懂 你伤我有多痛
脸上再没有了往日的笑容
你永远都不懂 我为何会放纵
不想再看到你那张那张虚伪的面孔

你永远都不懂 你伤我有多痛
脸上再没有了往日的笑容
你永远都不懂 我为何会放纵
不想再看到你那张那张虚伪的面孔
你永远都不懂 你伤我有多痛
脸上再没有了往日的笑容
你永远都不懂 我为何会放纵
不想再看到你那张那张虚伪的面孔
Yang Xiaoman you never know
Rap: indifferenceProducer: Indifference
Follow the rhythm of music (ticking ticking)Forget to shook his head (ticking tick)Jumping tempting dance steps (Ticking Ticking)Feel the short gentleYou pull my hands to let me go with youBut now you go back I can not accept itPlease let go of my hands I also have my freedomDo not want to hear what you say: No no no!You never know how hurt you hurt meThere is no longer a smile on my faceYou never know why I indulgeDo not want to see that piece of your fake faceRap: Oh! Dear, I see you so sadI know it's all my faultI do not deserve it not worth you as meYou've punished me for letting me know what to doGive me another chance for me to work hardBecause of your love for me now let me knowIf I say that if it still makes you sadYour indulgence your fall to me is the most cruelFollow the rhythm of music (ticking ticking)Forget to shook his head (ticking tick)Jumping tempting dance steps (Ticking Ticking)Feel the short gentleYou pull my hands to let me go with youBut now you go back I can not accept itPlease let go of my hands I also have my freedomDo not want to hear what you say: No no no!You never know how hurt you hurt meThere is no longer a smile on my faceYou never know why I indulgeDo not want to see that piece of your fake face
You never know how hurt you hurt meThere is no longer a smile on my faceYou never know why I indulgeDo not want to see that piece of your fake faceYou never know how hurt you hurt meThere is no longer a smile on my faceYou never know why I indulgeDo not want to see that piece of your fake face

No comments:

My Blog List