ၾကည့္လိုုက္စမ္းပါအံုုးဗ်....
စကာၤပူမွာ Customer Service ဆိုုတဲ့ မိမိရဲ႕စားသံုုးသူေတြကိုု ၀န္ေဆာင္မႈေပးတာ ၁၅ မိနစ္၊ ၃၀မိနစ္ႏွင့္ အၿပီးအျပတ္လုုပ္ေဆာင္ခိုုင္းယံုုမကဘဲ ေနာက္ၿပီး ေန႔စဥ္ အစီခံစာတင္ျပတာကိုု အားမရေသးဘဲ အခုုေနာက္ပိုုင္းမွာ နည္းပညာေတြတိုုးတက္လာသလိုု လူေတြကိုုလဲ ဒီလိုု Software ေတြႏွင့္ ခ်က္ခ်င္း အစီခံစာတင္ခိုုင္းတတ္တယ္ဗ်.....
ဘယ္ေလာက္မ်ား လူေတြကိုုဘယ္လိုုခိုုင္းရမယ္ ဘယ္လိုုေဆာင္ရြက္ေပးႏိုုင္ရမယ္ဆိုုတာဘဲ အျမဲ ၾကည့္တတ္တဲ့ ႏိုင္ငံေလးပါဘဲ...
အလုုပ္မွာလဲ တေျဖးေျဖးတင္းက်ပ္လာပါေတာ့တယ္..ဒီလိုုေတြေၾကာင့္ ဒီလိုု ဒဏ္ေတြမခံႏိုု္င္လိုု႔ ျပန္ေျပး တဲ့လူေတြလဲ မနည္းေတာ့ဘူးဗ်...လာသာမ်ားေလ၊ရာထူးႀကီးေလ ပိုုတာ၀န္ယူမႈပိုုမ်ားလာရတာပါေနာ္...
Real-time inspection and feedback helps Changi Airport cut costs and manpower
PUBLISHED ON DEC 16, 2013 5:48 PM
Senior Associate of Facility Haja Najubudeen utilising the E-inspection system. Changi Airport has made great gains in productivity and service standards, three years after it launched a feedback system allowing visitors to rate its staff and facilities, and a real-time inspection system to monitor faults in the airport. -- ST PHOTO: LAU FOOK KONG
- See more at: http://www.straitstimes.com/breaking-news/singapore/story/real-time-inspection-and-feedback-helps-changi-airport-cut-costs-and-m#sthash.oKIkFW8A.dpuf
No comments:
Post a Comment